Google Analytics - Mål effekten av din digitale kommunikasjon
"Når du frem til riktig kundegruppe, til riktig tid og til riktig sted?"
I modul 2 i denne serien av kurs, fylte vi budskapet vårt med innhold. Ble resultatet slikt vi hadde forventet?
Her får du lære å bruke Google Analytics for å kunne måle effekten av din aktivitet på nettet. Google Analytics er verdens ledende i å måle og analysere nettaktivitet.
Du får også lære om du må gjøre endringer underveis; kanskje du må endre budskapet ditt, kanskje du må foreta en SEO - søkeordoptimalisering.
I modul 2 i denne serien av kurs, fylte vi budskapet vårt med innhold. Ble resultatet slikt vi hadde forventet?
Her får du lære å bruke Google Analytics for å kunne måle effekten av din aktivitet på nettet. Google Analytics er verdens ledende i å måle og analysere nettaktivitet.
Du får også lære om du må gjøre endringer underveis; kanskje du må endre budskapet ditt, kanskje du må foreta en SEO - søkeordoptimalisering.
Velg sted:
Dette lærer du
Modul 3: Hvordan måle effekt av den digitale markedsføring og markedskommunikasjon fra modul 2?
Google Analytics
Tilbakemelding fra E-post utsendelser / eks. Mailchimp
Hva skal en forandre? / Hvordan forandre hvis mål ikke er nådd?
SEO
Tekst
Bilder
Oppsett
Tilpassing
Google Analytics
Tilbakemelding fra E-post utsendelser / eks. Mailchimp
Hva skal en forandre? / Hvordan forandre hvis mål ikke er nådd?
SEO
Tekst
Bilder
Oppsett
Tilpassing
Tilleggsinformasjon
Dette er det siste delkurset av Digital Kommunikasjon og Ditigal Markedsføring. Du har nå fått en gjennomgang av å finne og iverksette din digitale strategi, lage handlingsplaner, iverksette digital kommunikasjon, måle effekten av din digitale kommunikasjon og eventuelt endre denne hvis ikke resultatet er slik du forventer.
Program
Mål effekten av din digitale kommunikasjon - Google Anaylytics
-
8:00
Registrering og oppstart
Velkommen på kurs i Google Analytics
-
8:15
Google Analytics - din digital verktøykasse
Gjennomgang av Google Analytics
- 9:45 Beinstrekk og kaffe/te
-
10:05
Google Analytics - din digital verktøykasse, fortsetter
Gjennomgang av Google Analytics
-
11:30
Lunsj
Nyt Scandic Parken sin nydelige lunsj
-
12:30
Google Analytics - din digital verktøykasse, fortsetter
Nyt Scandic Parken sin nydelige lunsj
- 14:00 Beinstrekk og kaffe/te
-
14:20
Må det foretas en retningsendring i vår digital kommunikasjon?
Søkeordoptimalisering - SEO
Endre tekst?
Endre bilde?
Endre kanaler? -
15:45
Oppsummering og avslutning
Har du nå gjennomført våre tre moduler, skal du ha fått et godt grunnlag for å ha valgt riktig digital kommunikasjonsstrategi, lært deg å fylle din digitale kommunikasjon med godt innhold og sist, men ikke minst, så har du lært å måle effekten av ditt digitale arbeid.
-
16:00
Avslutning
Vel hjem. Kjør forsiktig.
Foredragsholdere
Kurssted
Ofte stilte spørsmål
-
Er det noen påmeldingsfrist?
Du kan melde deg på kurset inntil dagen før kurset starter så lenge det er plasser igjen.
-
Hvordan betaler jeg?
Vi sender deg faktura for kursavgiften på E-post noen dager etter at du har meldt deg på kurs. Kursavgiften må forhåndsbetales og betalingsfrist er i utgangspunktet 14 dager eller før kurset starter. Du kan også velge å betale med kredittkort.
-
Er det medreknet mat i kursavgiften?
Hvis kurset varer en dag (eller mer), blir det alltid servert lunsj til kursdeltakerne. Normalt er det også forfriskninger i pausene og kaffe eller te tilgjengelig gjennom kurset.
-
Får jeg kursbevis?
Ja. Du får kursbevis på alle kurs.
-
Hvordan overnatter jeg?
Du må bestille hotellrom selv. Vi har ofte avtaler med gode priser på hotellovernatting på stedene vi holder kurs. Ta kontakt med et av disse så får du nok et godt tilbud.